onsdag 9. januar 2013

Magnolia ~ Tilda with big Tulips ♥

Hjerteboden har fått inn de søte nye stemplene fra Magnolia og With Love kolleksjonen.
Og jeg falt helt for motivet Tilda with big Tulips
Hun er fargelagt med Distress Ink - reinkers.
Klærne til Tilda er fargelagt med Weathered Wood og Black Soot.
Huden: Vintage Photo og Tattered Rose.
Kinn: En mix med Aged Mahogany og Tattered Rose.
Håret: Antique Linen og Walnut Stain.
Blomstene: En mix med Victorian Velvet, Dusty Concord, Tattered Rose + Black Soot til skyggelegging. Det grønne er malt med Shabby Shutters og Black Soot.
Skygge rundt Tilda: Weathered Wood og Pumice Stone (med Distress Markers).
Papirene er også fra Magnolia. Her har jeg brukt:
og minipapiret Carte Postale
Postkortene har jeg klippet ut fra dette arket - Love Postcards.
Bak motivet har jeg festet en Hjerteserviett.
Hjerteborden er laget med en DooHickey dies fra som heter Romantic Lace.
Jeg har også brukt poststempelet New York (text).
Blomstene er fra Wild Orchid Craft, og den største rosen er Wild Rose 25 mm
Jeg har også brukt 15 mm roser.
♥♥♥
 
Dekorativ pyntestrå med perler i sirkel under blomstene.
På Tilda's blomster har jeg Crackle Accents (det ser ut som sprukket glass).
På bladene har jeg påført glitterlim-Star Dust.
Jeg har brukt to typer Liquid Pearls til å lage prikker med; Opal White og Bisque.
De hvite prikkene på kinnene til Tilda er tegnet på med pennen Inkssentials.
Kartongene jeg har brukt er Bazzill-Vanilla og Kraft
Har du vært med på blogghoppen vår? 
Og vi har også en utfordring for januar! 
Du kan lese om dette HER
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker Hjerteboden's Blogg!
Klem fra Camilla

1 kommentar:

  1. Å kor nydeleg :) Skikkeleg flott motiv. Ogso alle detaljane då. Likte ekstra godt at du har skreve kva du har brukt :D

    SvarSlett