søndag 6. januar 2013

Saturated Canary ~ Zoe~

Hjerteboden har nydelige stempler fra Saturated Canary .
 Her får du se et kort jeg har laget med nydelige Zoe♥ 
Hun er malt med Distress re-ink.
Jeg har brukt Kraft og Vanilla kartong. Mønsterarket er fra Maja Design ; Vintage Summer Basics
 Pynt: 
Dies fra Magnolia (Tag og hjerteswirl)
 Rundt motivet har jeg stemplet med en swirl fra Stempelgleder. De runde stemplene er fra Magnolias nye kolleksjon ; With Love Collection 2013
 Jeg har brukt Distress ink pute ; pumice stone
Jeg har også "prikket" med Liquid Pearl.
Under blomstene har jeg festet en hjertecharm.
 Zoe med perler i ørene
Du finner dette kortet i bloggen min.
♥Ha en flott søndag♥

1 kommentar:

  1. Ett underbart vackert kort.
    Motivet är så fint.
    Kram Camilla

    SvarSlett