onsdag 16. desember 2015

Gavetips fra Nina :)

Litt julegave inspirasjon fra meg. Jeg elsker å pakke inn gaver og i år har jeg prøvd noe litt anderledes! :)

Jeg liker å bruke gråpapir, spesielt hvis man skal pakke inn mange gaver, da vanlig gavepapir ikke kan gjenvinnes. Bedre for miljøet og jeg syns det ser fint også. :) Jeg har brukt mønsterteip til å lage "juletre" på pakken, men man kan også bruke mønsterark som man klipper ut og limer på. 
Til å ha inni en av disse gråpapir-juletre-pakkene, kan du jo for eksempel lage en hjemmelaget kroppskrubb. Den gjør både tørr vinterhud og lommeboka glad! ;) Til å pynte min hjemmelagde kroppskrubb brukte jeg bånd og en liten blomst sammen med en hjemmelaget "ingrediens-lapp".
Bland økologisk virgin kokosolje med sukker eller salt og eventuelt noen dråper av din fortrukne duft. Jeg har brukt økologisk peppermynte i denne, men kokosoljen lukter godt av seg selv, så det er ikke nødvendig hvis du ikke ønsker det.

Ønsker dere en fin førjulstid og minner om vår desemberutfordring med juletema! Vi vil gjerne se ditt julebidrag, så får du laget et kort/gave til noen du er glad i i samme slengen! ;)

Stor førjulsklem fra Nina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar